PDA

View Full Version : what should we do to Krohn



Kheldar
11-28-2001, 10:36 AM
:devil:

Anonymous
11-28-2001, 10:41 AM
No comment.

Kheldar
11-28-2001, 10:43 AM
No comment.

on the grounds that you wouldn't be held responsible for the tirade that would be released

Slamo
11-28-2001, 10:55 AM
It may be ultra mean but

LETS BAN HIM FROM THE FORUMS :king:

Anonymous
11-28-2001, 10:58 AM
I say we make the sissy wear a blonde wig and shove him on the help desk!!!
haha

Now that would be funny :eek:

hahah
I can see it now....ack!...omg...I must be excited about the forums.....ah hell...no..The wiggo clan will ruin my fun...bugger....where where where is walllyyyy......:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Kheldar
11-28-2001, 11:44 AM
I wonder if beefy will change his name to juggernaught

Wiggo
11-28-2001, 11:51 AM
Kheldar ya should have had "All of the above" as an option. :;):
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Anonymous
11-28-2001, 11:54 AM
eeek

Watch out for Wiggo...he is a harsh one...:D

Kheldar
11-28-2001, 11:54 AM
its a multiple choice poll - you can pick more than one:devil:

Anonymous
11-28-2001, 11:58 AM
hehe

Mad

I didnt't know that..:)

Anonymous
11-28-2001, 11:59 AM
Me either actually, see you really do learn something new every day! :p

Kheldar
11-28-2001, 12:01 PM
its one of the new features that we had for about 2 hours before we had a fire:mad:

Anonymous
11-28-2001, 12:03 PM
its one of the new features that we had for about 2 hours before we had a fire:mad:

So we are told, I wonder what really happened. :argue:

Kheldar
11-28-2001, 12:19 PM
strange how the fire didnt affect krohn's stuff:shoot:

Grim Reaper
11-28-2001, 01:03 PM
KICK HIS ARSE!!!!!


:grenade: :grenade: :shoot: :shoot: :shoot: :argue: :shoot2: :shoot2:

:toung:

Anonymous
11-28-2001, 01:13 PM
strange how the fire didnt affect krohn's stuff:shoot:

He backed up all his stuff but nobody elses.

Grim Reaper
11-28-2001, 01:17 PM
now thats a bit bloody stupid!!!! :hmph:

Wiggo
11-28-2001, 01:39 PM
To bad his thread braggin' about his server didn't survive. :(
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Anonymous
11-28-2001, 01:40 PM
To bad his thread braggin' about his server didn't survive. :(
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Yeah his almight server which we couldn't kill!!! :sleepy:

Kheldar
11-28-2001, 02:29 PM
yep she's fairly dead now

Anonymous
11-28-2001, 02:33 PM
yep she's fairly dead now

Down in ashes.... so we are told..... :rolleyes:

Kheldar
11-28-2001, 02:46 PM
:angel: RIP

SileNceR
11-28-2001, 02:53 PM
yeah feel for the poor thing, i mean to have caught fire it must have been pretty mis-treated.. a cigarette butt here or a stack of paper on top of it there...

pfft at krohn

Wiggo
11-28-2001, 03:44 PM
Considerin' that the fire seemed to have burned for a week before anyone noticed. :?:
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Kheldar
11-28-2001, 03:45 PM
it must have been a slow burn:afro:

Olie
11-28-2001, 05:16 PM
^ crap yeah!

Grim Reaper
11-28-2001, 05:17 PM
hehe, maybe he's just hoggin em..*shrugs* don't ask y..:knife:

Slamo
11-28-2001, 05:40 PM
Down in ashes.... so we are told..... :rolleyes:

Hehe, like I said. Nobody saw me do it, you can't prove anything

Olie
11-28-2001, 05:43 PM
lol
y00 f00 slam0

Beefy
11-28-2001, 07:10 PM
I wonder if beefy will change his name to juggernaught

Thought about it.. but no. I won't be the powerhouse I once was.. I actually have work now.. :) Ok guys, don't laugh too hard.. it's not that funny...

Andy
11-28-2001, 07:15 PM
well as i have already proposed to darth over icq:
ME:

hey darth,

do you want to pretend that you are a lost soldier and blow up khron server room?? >:D

ME(a little bit after):
once tt is out of his hand of course ;)

DARTH:
LOL
Not until we get the new site operational. At least we have the front page to let folks know that we're still kicking. After that...well... =)


well you kinda get the point ;) :D :D :D

Olie
11-28-2001, 07:15 PM
what is this work you speak of?

Wiggo
11-28-2001, 09:00 PM
The work he's talkin' about is findin' as many progs as he can and burnin' them to take home. ;)
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Kay
11-28-2001, 09:08 PM
Poor beefy, now you might just have to post at night like the rest of us :cackle: :cackle:

Kheldar
11-29-2001, 05:57 AM
good that'll slow him down

Wiggo
11-29-2001, 09:57 AM
By the looks of it it has. :D
http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif

Synthetic
11-29-2001, 10:11 AM
we still havent worked out a way to slow you down tho Wiggo..:hmph:

Kheldar
11-29-2001, 12:35 PM
do you really want to slow down Babe Posting?

Olie
11-29-2001, 12:38 PM
limit the number of pics you can post per day

Synthetic
11-29-2001, 01:08 PM
you have a point there Kheldar... but maybe make it for every 5 babes posted..he gets 1 post..lol..

Kay
11-30-2001, 06:50 AM
do you really want to slow down Babe Posting?
YES!!!!!!!!!! YES!!!!!! YES!!!!!!!

Andy
11-30-2001, 02:48 PM
NO!!!!! NO!!!!!!! NO!!!!!! :devil:

Synthetic
11-30-2001, 03:29 PM
[B]NO!!!!! NO!!!!!!! NO!!!!!!

2 v's 1... Male's win... keep them babes comin Wiggo!:D

Beefy
11-30-2001, 05:19 PM
Poor beefy, now you might just have to post at night like the rest of us :cackle: :cackle:


:cry: it's just not right....

dunno why u are so happy.. no-one to spree with during the day.. :P

Wiggo
11-30-2001, 06:09 PM
What are ya talkin' about? :(
If been on every day. :D
http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif

Wiggo's-sister
11-30-2001, 06:25 PM
Noway, your kidding right, who would have know that bro??? lol

Wiggo
11-30-2001, 06:31 PM
Well I have. :innocent:
:beer: :beer: :beer:

Wiggo's-sister
11-30-2001, 07:07 PM
:cry: I just dont get enough time anymore!!!!!!!!!!

Kay
11-30-2001, 08:38 PM
Me either :cry: can't even chat to you through the night now Sis :cry: :cry:

Wiggo's-sister
12-01-2001, 05:37 AM
Don't get to talk to anyone anymore, not enough time in the day!

Wiggo
12-01-2001, 09:47 AM
At present I'm the other way around now. :(
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Grim Reaper
12-01-2001, 01:48 PM
lol, so u've got TOO much time on ur hands? heh

Wiggo's-sister
12-01-2001, 05:08 PM
I don't know which is worse, too much or not enough :cackle:

Wiggo
12-02-2001, 12:19 PM
I know what I'd rather be doin' but atm that's impossible. :(
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Wiggo's-sister
12-02-2001, 05:19 PM
I dont think I will comment on that one Bro, might ask Kay about that????? :eek:

Olie
12-02-2001, 07:19 PM
lol
go wiggo!!! :cackle: :cackle: :cackle:

Wiggo
12-02-2001, 07:31 PM
Dirty filthy minded buggers ya all are as I meant workin'. :toung:
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Olie
12-02-2001, 07:33 PM
Dirty filthy minded buggers ya all are as I meant workin'. :toung:
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

translation please?

Wiggo's-sister
12-02-2001, 07:44 PM
:?: wondering now who has the dirty mind????

Olie
12-02-2001, 07:47 PM
yeah wehat were YOu thinking about wiggo?

Wiggo's-sister
12-02-2001, 08:01 PM
All those babes are going to his head.....rofl :cackle:

Kay
12-02-2001, 08:23 PM
^ The only working part not in pain :(

Anonymous
12-02-2001, 08:27 PM
^ The only working part not in pain :(

He needs something in life to enjoy apart from your good self Kay... :)

Kay
12-02-2001, 08:35 PM
Yeah...........sure............:rolleyes: Oh well the internet saves a lot more trees as he doesn't buy the "dirty mags" anymore lol :crazy:

Wiggo's-sister
12-02-2001, 08:36 PM
Ooooooooooooh, now who's being a sweetie???

Anonymous
12-02-2001, 08:37 PM
Ooooooooooooh, now who's being a sweetie???

I always am... :) :D :)

Anonymous
12-02-2001, 08:38 PM
Yeah...........sure............:rolleyes: Oh well the internet saves a lot more trees as he doesn't buy the "dirty mags" anymore lol :crazy:

LOL! Well you have a point there... :D

Olie
12-02-2001, 08:40 PM
/me laughs my ass off

Kay
12-02-2001, 09:03 PM
/me laughs my ass off
Gee in that case Olie...........what are you sitting on now :cackle: :cackle:

Olie
12-02-2001, 09:04 PM
my chair

what else wouldi be sitting on?

Kay
12-02-2001, 09:13 PM
I was referring to the body part, now you are missing your arse, seeing as you laughed it off :D

Mr. C
12-03-2001, 02:49 AM
Yeah...........sure............:rolleyes: Oh well the internet saves a lot more trees as he doesn't buy the "dirty mags" anymore lol :crazy:

Internet pr0n -- 4 out of 5 ecologists reccomend it!:clap: :cackle: :?:

Apparently the 5th one isn't online?

MySTiCuSS
12-03-2001, 04:38 AM
my chair

what else wouldi be sitting on?

UUUh on your uuuh couch?

Kheldar
12-03-2001, 05:26 AM
Dirty filthy minded buggers ya all are as I meant workin'. :toung:
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

wash your mouth out - what adisgusting use of a four letter word (w*rk)

Mr. C
12-03-2001, 05:59 AM
Shocking!!
And from a:laugh: "moderator" :laugh: at that!

Kheldar
12-03-2001, 07:32 AM
what a terrible concept - it should be illegal