PDA

View Full Version : User Titles



Darthtanion
11-29-2001, 11:21 AM
Since I have seen a few people ask me, I'll post this here for everyone to see. Here are the current posting levels required for the different user titles:

Newbie Tweaker - 0 posts
Junior Tweaker - 50 posts
Bronze Tweaker - 150 posts
Silver Tweaker - 500 posts
Gold Tweaker - 1000 posts
Platinum Tweaker - 2500 posts
Master Tweaker - 5000 posts

So let's get posting! :D

Wiggo
11-29-2001, 02:17 PM
I'm runnin' but I'm not sure why. :confused:
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Osiris
12-01-2001, 06:17 AM
:) It's nice not having to worry about reaching the next title :)

Andy
12-01-2001, 06:26 AM
:) It's nice not having to worry about reaching the next title :)

hell yeah :D moderator 4eva!!!!

SileNceR
12-01-2001, 09:12 AM
yay for administrative ability to change titles :)

Darthtanion
12-01-2001, 10:19 AM
Speaking of which...
Andy, if you want a custom title as a Moderator, get with me and I'll get you set up. ;)

Andy
12-01-2001, 10:44 AM
will do :)
or if your not online silencer, or tweaky (or albinus?)

Darthtanion
12-01-2001, 11:34 AM
Just shoot me an ICQ. I may be invisible...cuz I'm playing with my new toy. :D

Andy
12-01-2001, 12:06 PM
lol, how is your new mobo going anyways?

Darthtanion
12-01-2001, 02:16 PM
I'm still in the playing stages right now, so I haven't given it a go for all it can yet, but I could never get my old board to run 133MHz at a multiplier over 10. This one is doing 10.5 (just to see if it could), and is able to complete every test I throw at it.

I have also gone from a Memory Benchmark of high 500's to nearly 900! DDR is awesome stuff. :D

Wiggo
12-01-2001, 06:38 PM
Just keep crankin' it Darth. ;)
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Osiris
12-02-2001, 11:44 AM
yay for administrative ability to change titles :)

Hehe @ SlieNceR's title :D

Wiggo
12-02-2001, 01:02 PM
Osiris[/size]]


Hehe @ SlieNceR's title :D

Yeah it's more illiterate than "Dyslexic". :laugh:
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

SileNceR
12-02-2001, 02:56 PM
Hehe @ SlieNceR's title :D


lol finally someone notices... looks like you suffer from a little dyslexia yourself there gavin, "sLIEncer" indeed

Olie
12-02-2001, 03:27 PM
lol

i had a bit of a laugh when i first saw it

Wiggo
12-02-2001, 03:43 PM
Maybe there is an obscure meanin' hidin' there? :D
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

SileNceR
12-02-2001, 05:44 PM
thats what i was thinking... but gavin wouldnt hide anything...

Osiris
12-03-2001, 04:34 AM
thats what i was thinking... but gavin wouldnt hide anything...

Me? Nevaaaaaa ;)

aznx
12-03-2001, 12:33 PM
i was a plat tweaker.....a long long time ago....
lol, but that was just @ 1300 posts...aww man:rolleyes:

Osiris
12-03-2001, 02:23 PM
i was a plat tweaker.....a long long time ago....
lol, but that was just @ 1300 posts...aww man:rolleyes:

There there aznx, at least you didn't lose as many as some :)

Wiggo
12-03-2001, 03:00 PM
He most certainly didn't. :cry:
http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif

Mr. C
12-04-2001, 12:41 AM
lol finally someone notices...

Oh we notice - some of us are more polite.
Not kind to make fun of the handicapped ya' know:p

aznx
12-04-2001, 07:33 AM
that is true

last time i checked wiggo was in the......16ks?

Wiggo
12-04-2001, 08:16 AM
10k was more like it. :(
http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif

Osiris
12-04-2001, 12:21 PM
10k was more like it. :(
http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif

Ooooooch :(.

Poor Wiggo!

Olie
12-04-2001, 12:35 PM
POOOOOOOOOOOOR WIGGO!

all those hard earned posts gone

aznx
12-04-2001, 01:22 PM
heh, he's already @ 10%...

Mr. C
12-04-2001, 01:48 PM
heh, he's already @ 10%...

And top poster by 200%:laugh:

Wiggo
12-04-2001, 04:40 PM
Well I have to get them back somehow don't I? :D
<center>http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif</center>

Mr. C
12-05-2001, 01:54 AM
You do seem to be accomplishing that.

Wiggo
12-05-2001, 09:08 AM
Well I'm tryin' very [H]ard. ;)
http://members.optushome.com.au/wiggo100/beerchug.gif

Bern
12-13-2001, 04:23 PM
Not fair....I wanna be a "Linux Tweaker" :(
(I'd rather be the linux tweaker)

Wiggo's-sister
12-20-2001, 05:17 PM
Bern, from the first quick glance I thought it said penguin pimple......lol, sorry it was just the quick look :?: Then I done the old take two and checked to see what it really said!!!!!

Mr. C
12-20-2001, 06:15 PM
[email protected]
"Penguin pimple:eek:

Step back from the monitor WS, before you do permanent damage to your peepers:laugh:

Bern
12-20-2001, 06:28 PM
...pssst......wanna <s>pop</s> buy a penguin?

Mr. C
12-20-2001, 06:32 PM
...pssst......wanna <s>pop</s> buy a penguin?

I don't think that's legal:eek:

Wiggo's-sister
12-20-2001, 06:32 PM
I was talking about the tittle, not the lower parts you idiots :cackle: (strains eyes and looks at the Av now) :eek:

Mr. C
12-20-2001, 06:40 PM
Idiots is it??
Well, I never!

OOps, maybe I have:clap: :laugh:

Bern
12-20-2001, 06:52 PM
If you don't wanna buy one I can arange a rental deal.....

Wiggo's-sister
12-20-2001, 06:52 PM
Dont take it to heart Mr C, I'm one too ya know :crazy:

Bern, considering what the deal entails first!!!!!!