PDA

View Full Version : mm prawns and crab..:)



Synthetic
01-25-2002, 01:17 PM
Hey pplz...as some of you know. i have been out on a trawler in moreton bay since sunday arvo...fishin for prawns mainly. also gettin squid and some crabs, just got back yesty
the weather was perfect, soo calm, clear sky, not too hot...just right....the side effect of the good weather was there wasnt many prawns though :(, oh well. made my job easier ;) for a lil while anyway. we decided to start trawling for squid instead... so got a fair bit of that.. all up the boat earned about $5500 for the week
-falls asleep- soo tired hey, everytime we put the big nets down we'd leave em down for about 3 hours..give or take 30 mins - an hour....in that time we'd just try to sleep, watch tv, talk. or eat...
and seein that i cant get to sleep real easily. especially on a boat..i got hardly any sleep :( oh well...all good

anywho. just lettin everyone know how it went and that i'm back :) cyas

Olie
01-25-2002, 02:53 PM
oh well sounds like you had fun :)

Wiggo's-sister
01-25-2002, 05:12 PM
Sounds like you enjoyed yourself, good to see :D

Anonymous
01-25-2002, 05:20 PM
good times :thumb:

wuntvor
01-25-2002, 05:21 PM
^^^ was me, forgot to login again :D

Bern
01-25-2002, 05:30 PM
....mmmmm......beer (http://users.bigpond.net.au/bern/beer.html) and prawns.......:lips:

wuntvor
01-25-2002, 05:39 PM
:laugh: :cackle:

PaPaPuffALot
01-25-2002, 05:40 PM
this is a cool place it looks like

wuntvor
01-25-2002, 06:03 PM
of course papa :D

Andy
01-25-2002, 06:33 PM
this is a cool place it looks like

sif it would be anythjing else?? ;)

Wiggo
01-25-2002, 06:46 PM
Yep we're all partly :crazy: and most of us don't mind a :beer: or 2. :D
<center>:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:</center>

Wiggo's-sister
01-25-2002, 06:50 PM
I enjoy everything about this place, well.........except for the beer of course :cackle:

Bern
01-25-2002, 07:06 PM
Originally posted by Wiggo's-sister
I enjoy everything about this place, well.........except for the [b]beer (http://users.bigpond.net.au/bern/beer.html) of course :devil:

/me snickers

Kay
01-25-2002, 07:20 PM
Well more beer for you guys then :D Welcome
Papapuffalot :wave:

And welcome back synthetic hope you had a good time :D

Synthetic
01-25-2002, 07:54 PM
Yep we're all partly :crazy: and most of us don't mind a beer or 2.


well. most of us are Partly :crazy: ...the rest of us are waaaaay past that point! muwahahaha! lol. hahahhaha lmfao heheh hahah :cackle: :cantfocus :crazy: :laugh: :clap: :beer: :eek: :devil:

Olie
01-25-2002, 08:01 PM
OH NO!

he has been drinking sea water

Synthetic
01-25-2002, 08:03 PM
thats what they call it now, huh?;)

Olie
01-25-2002, 08:10 PM
or acid/sour flour what eva takes your fancy

Wiggo's-sister
01-25-2002, 09:01 PM
Synthetic?
Are you hinding those prawns for me? :mad:
Cant you share just a few :lips: pleeeeeeeeeeease

Synthetic
01-25-2002, 09:03 PM
mm i think they're all gone sis,:lips:

Wiggo's-sister
01-25-2002, 09:39 PM
:cry: you didnt share them with me...........

Synthetic
01-26-2002, 08:34 AM
you didnt ask:rolleyes:

Wiggo's-sister
01-26-2002, 08:38 AM
Im not asking, Im begging for some :?:

Synthetic
01-26-2002, 10:00 AM
i'll give u the guys number. u can go get ur own;)

Olie
01-26-2002, 02:35 PM
seafood :drunk:

YUCKY!!!

Synthetic
01-26-2002, 06:15 PM
/me slaps j00

Olie
01-26-2002, 06:18 PM
/me slaps you with a big slimy salmon

only real use for it

Synthetic
01-26-2002, 06:27 PM
/me magically brings some crabs back to life and sticks em down ur pants
muwahahaha...eat my pretties, muwahahha
:laugh: :cackle:

Olie
01-26-2002, 06:32 PM
/me jamms a swordsifh up ure ass

Synthetic
01-26-2002, 06:38 PM
/me cries:cry:

then forces a laugh when i see ur shlong drop out the bottom of ur pants, courtesy of a crab.
/me puts gloves on. picks it up., shoves it in ur mouth. tapes it shut. then watches u bleed to death

Wiggo's-sister
01-26-2002, 06:39 PM
Parties getting rough guys, would rather eat what you's beating each other up with instead of bruising it

Olie
01-26-2002, 06:43 PM
awwwwww
but i was gonna twist the swordfish blade around a bit before sticking eletric eels down his pants

Synthetic
01-26-2002, 06:43 PM
all the good stuff's gone though...in mah tummy:D :lips:

Synthetic
01-26-2002, 06:44 PM
awwwwww
but i was gonna twist the swordfish blade around a bit before sticking eletric eels down his pants
there's already one down there;)
:laugh: :cackle: :beer:

Olie
01-26-2002, 06:49 PM
SIKO!!!!!!!!!!!!!


i don't wanna know about your lonely nights at sea!

Synthetic
01-26-2002, 06:51 PM
lol
...and one time..at sea...i stuck a.....;) lmfao!:laugh: :crazy:

Wiggo's-sister
01-26-2002, 06:52 PM
*backs out the door and shuts it quietly*:eek:

Synthetic
01-26-2002, 07:07 PM
-laughs- mission successful -eats all the prawns and crap himself :lips: -

Olie
01-26-2002, 07:11 PM
i don't care

seafood YUCK!

Synthetic
01-26-2002, 07:15 PM
/slaps self. i cant even type
crap = crab :cantfocus
and yea i know olie...it was directed at WS!

Kay
01-26-2002, 07:51 PM
I am sure there must be a couple of prawns left at least for Sis,after all you do share nicely don't you :?:

Synthetic
01-26-2002, 07:55 PM
course i do. coz i'm a nice kinda guy:)

Wiggo's-sister
01-26-2002, 08:00 PM
I was backing out the door so nothing got shoved up my arse!!!!
or down my pants for that matter :o

Synthetic
01-26-2002, 08:39 PM
lol..never thought i'd hear you say u didnt want that sis!:laugh: ;)

Bern
01-27-2002, 02:59 AM
Originally posted by Synthetic
[B]lol..never thought i'd hear you say u didnt want that sis!:laugh: ;)

I think it has more to do with who the shover is m8 ;-)

Synthetic
01-27-2002, 08:10 AM
she dont love me anymore:cry: :cry:

:rolleyes: :beer: :beer:

Wiggo's-sister
01-27-2002, 08:51 AM
Anyway Synthetic, you havent told us yet if this a job of the future.

Did you enjoy it as much as you thought you would?

Synthetic
01-27-2002, 09:22 AM
yes and no
the first day or 2 was really hard. coz i wasnt used to it. and just bein away from home, out on a boat, with 1 person u have only met a few times. and another u have never met. makes it harder.. but jaime's a good bloke. made me welcome and all
after the first day or so it got easier, but then the lack of sleep started to get to me. got harder and harder to get out of bed each time, lol. oh well

argh!!! my fukn mother. i swear. she is giving me **** again. sayin do this and this or f*ck off to ur fathers....i'll finish the story when i've finished with her..sorry:angryfire

Synthetic
01-27-2002, 11:44 AM
-sigh- i am sick of her sh!t.....

where was i..
umm so yea basically it was ok. but really tiring. and i didnt really like going away for soo long at a time. i dont know if i'll do it again..maybe next week. i was asked to go again today but got out of it coz i am feelin sick:( (main reason mum is pissed, think si am making excuses) now she's like...." u r signing up for tafe next week or F... off to your fathers" ...dad lives in melbourne..
hmm.
so the ****ty story that is my life continues...

Wiggo
01-28-2002, 12:17 PM
Go back out on the trawler again. ;)
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Synthetic
01-28-2002, 12:28 PM
thinkin about it
maybe next week...but now mum is pretty much forcin me to go to tafe..

Wiggo's-sister
01-29-2002, 08:00 PM
wondering what you'll decide to do? tafe or trawler:?:

Synthetic
01-29-2002, 08:10 PM
well i am giving tafe a go..just testing it out. see what its like (its an online course so i can try it out before i sign up for the whole lot..)
ahhh well

Wiggo's-sister
01-29-2002, 08:15 PM
:?: What are u doing

Synthetic
01-29-2002, 08:21 PM
cert 2 in info tech :(
couldnt get in to 3 coz i didnt finish grade 12 or some ****..oh well.. if i decide to do the full course then it shouldnt be too bad...work at my own pace pretty much..at home..

Wiggo's-sister
01-29-2002, 08:27 PM
sounds good to me :thumb:

Synthetic
01-29-2002, 08:56 PM
something to do i guess

Kay
01-29-2002, 09:02 PM
May as well spend your time on the comp constuctively as well as for fun.........and just think you may even like it ;) not to mention getting your mum off your back as well :thumb:

Synthetic
01-30-2002, 02:22 PM
u'd think so hey...but. she'll always be there...:angryfire

Slamo's Sister
01-30-2002, 03:02 PM
i still love ya. i mean prawns??? YUMMMM :p i love prawns... hehe. anytime.. ain't i sweet! :rolleyes:

Synthetic
01-30-2002, 03:28 PM
well. i would say yes. but u took it back:(

Slamo's Sister
01-30-2002, 03:35 PM
hehe u KNOW i LOVE YOU. :thumb:

Synthetic
01-30-2002, 03:39 PM
lol...awwwww
i feel speshal:D

Slamo's Sister
01-30-2002, 03:48 PM
u were always special. no need to feel it! lol

anyways.