Please report all spam threads, posts and suspicious members. We receive spam notifications and will take immediate action!
Page 2 of 9 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 89

Thread: TweakTown MSN Messenger Mod




  1. #11
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    New England Highlands, Australia
    Posts
    21,907

    Default

    Quote Originally Posted by [size=6
    Birdkiller[/size]]
    hhhmmmm, might see about making a trillian one for ya :geek:
    Now that would be cool as I'm gettin' close to lookin' for another atm. ;)
    <center>:cheers:</center>

  2. #12
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Taipei, Taiwan
    Posts
    4,308

    Default

    All you damn Trillan freaks, without MSN you would have never had it. But it does make sense having a universal program that doesn't suck up as many system resources.
    Cameron "Mr.Tweak" Wilmot
    Managing Director
    Tweak Town Pty Ltd

  3. #13
    Join Date
    Dec 2001
    Posts
    262

    Default

    Quote Originally Posted by Olie
    /gives olie an idea
    <centeR><Small>ah oh, olie has an idea *looks scared* :rolleyes: </centeR></small>
    <Center><img src="http://www.mushycat.com/buttons/buttonBig1259.gif"><img src="http://www.mushycat.com/buttons/buttonBig0740.gif"><img src="http://www.mushycat.com/buttons/buttonBig1856.gif"><img src="http://www.mushycat.com/buttons/buttonBig1851.gif"></center>

  4. #14
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    New England Highlands, Australia
    Posts
    21,907

    Default

    Yep that is a worry. :devil:

  5. #15
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    2,464

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.Tweak
    All you damn Trillan freaks, without MSN you would have never had it. But it does make sense having a universal program that doesn't suck up as many system resources.
    yeah, but once you get big contact lists in more than one IM service, it is very hard (for me anyways) to find the person you are looking for :(

  6. #16
    Beefy Guest

    Default

    done and done.. :)

  7. #17
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Taipei, Taiwan
    Posts
    4,308

    Default

    Nice job Beefy!

    Cameron "Mr.Tweak" Wilmot
    Managing Director
    Tweak Town Pty Ltd

  8. #18
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    2,464

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.Tweak
    Nice job Beefy!

    are we gonna be able to download this "skin" ? :D

  9. #19
    Beefy Guest

    Default

    the bottom one looks better in white.. and it needed a little resize to fit properly...

  10. #20
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Taipei, Taiwan
    Posts
    4,308

    Default

    Quote Originally Posted by Andy


    are we gonna be able to download this "skin" ? :D
    We'll perfect is first and then make it available for download with instructions.
    Cameron "Mr.Tweak" Wilmot
    Managing Director
    Tweak Town Pty Ltd

Page 2 of 9 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •