Please report all spam threads, posts and suspicious members. We receive spam notifications and will take immediate action!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 35

Thread: First post on new server :)




  1. #21
    Join Date
    Jul 2002
    Posts
    1,520

    Default

    I almost gave up all hope of TT coming back up!! After trying for 5 days I thought for sure it was all over... But thank God its up and running again. The server is fast!! :cheers: :cheers: :cheers:

  2. #22
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    2,464

    Default

    i was starting to get withdrawals, but a lan, getting a tv tuner card, and being capped helped chop it down a bit

  3. #23
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,280

    Default

    damn, where did my sig go?!!?

    causes IE freezing my ass!


    *growl*
    TT Original

  4. #24
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Taipei, Taiwan
    Posts
    4,308

    Default

    Quote Originally Posted by Olie
    damn, where did my sig go?!!?

    causes IE freezing my ass!


    *growl*
    I did, and it freezes me up for a good 4 - 5 seconds everytime it loads.
    Cameron "Mr.Tweak" Wilmot
    Managing Director
    Tweak Town Pty Ltd

  5. #25
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,280

    Default

    thats 'cos your pc doesnt have the processing power to handle it!

    the old 300 played it silky smooth
    TT Original

  6. #26

    Default

    Quote Originally Posted by Olie
    thats 'cos your pc doesnt have the processing power to handle it!

    the old 300 played it silky smooth
    haha atleast my sig wasnt removed for real :)

  7. #27
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,280

    Default

    wouldnt that make you a wannabe?

    ;)
    TT Original

  8. #28
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Isle of man
    Posts
    1,332

    Default

    LOL this should be renamed the removing of sigs thread:laugh:
    What the fcuk happened to my sig?

  9. #29
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    caves of bedrock
    Posts
    3,129

    Default

    Quote Originally Posted by StormyWeather
    I almost gave up all hope of TT coming back up!! After trying for 5 days I thought for sure it was all over... But thank God its up and running again. The server is fast!! :cheers: :cheers: :cheers:
    ah...how could you? :eek:
    btw while thinking what to do while TT is down i downloaded mandrake 9.1 and slackware 9.0.
    took me full week to do so, but then i wasn't doing anything on net anyways. talk about using your net connection on a thing other than TT. :laugh:

    Quote Originally Posted by rugbydude
    LOL this should be renamed the removing of sigs thread:laugh:
    watch out or you could be next :rofl:
    Latest Microsoft Security Updates.
    Last Updated:
    10th MARCH


    If you are a security freak: Use Microsoft Baseline Security Analyzer (NT/2000/XP/2003)
    ======================
    icq : 203189004
    jabber : asklepios20@jabber.org
    =======================
    Linux user since: April 24, 2003 312478
    yabaa dabaa doo...
    Customized for 1024x768

  10. #30
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Fincastle, IN, USA
    Posts
    3,776

    Default

    Quote Originally Posted by Olie
    i
    AMD: you stole my flash sig, you are not 133+ enough for one
    Trust me, its not even close to being like your sig, yours was greaty, mines just a boring old one generated from a website, i could never figure out how to do that

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •